Strike!

Palten och jag har varit och bowlat11047-141med Blonda-My och Ålle-Bålle. Jag fick fyra strikear och fyra spärrar eller sparrs eller vad sjutton det nu heter. Tyvärr vann dock Palten hela matchen, men bara med några poäng. På tredje plats kom Blonda-My som hade rännor och körde rull-bowling. Ålle-Bålle kom på sista plats. Något han tog väldigt hårt. Vilket man ju kan förstå. Jag var tvungen att bita Palten i armen bara för att han fick en sån där spärr eller sprint eller vad det nu hette.

Sen kom en av mina elever dit med sin pappa och lillasyster. Det kändes mycket suspekt. Men men, så är det väl.

Efter en och en halv timme betalade vi 330 kronor och gick hem. Lite ömmare i handlederna och mycket fattigare i börsen. Det smakar att bowla i Hufudstaden.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits