Bravo, you did it!

Idag hade jag en av mina fina klasser. Mitt i lektionen frågar en av mina elever:
-Mrspitepalt, får jag ställa en personlig fråga?
-ja, svarar jag med viss tvekan.
-Har du någon pojkvän? undrar samma elev.
-Ja, men hallå! Hon har ju ring på det här fingret, tjoar en av elevens bordsgrannar och sticker upp vänster ringfinger.
-Va?! Är du förlovad? undrar den första eleven.
-Ja, svarar jag.
Varpå en annan elev sträcker upp båda händerna i luften, börjar applådera och tjuter:
-Bravo!


Eh, jaha.....   varför bravo? För att jag lyckats övertala någon att fria till mig. Eller?
De är för knasiga ibland.

Kommentarer:
Postat av: Aradil

*lol* Verkligen lustiga och konstiga ibland :)
Jag är glad att jag oftast träffar dem en och en...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits