En lugn, lugn, lugn helg...

Helgen har ägnats åt detta:
*Film:
Legenden om Bagger Vance - sådär; Lady in the water - inte alls lika bra som vissa av hans tidigare; Nära och kära - rätt okej, men såna där slut fattar inte jag poängen med och Capote - helt okej men inte så där så man svimmade i TV-soffan.
*Ätande och drickande: Två flaskor vin på två dagar och två personer = najs, och ingen baksmälla. Mycket bra. Varför ska man gå ut och frysa arschlet av sig när man kan sitta inne i mysbyxor, äta gott och glo på film. Alkisvarning, närå! Dessutom, smågodis och naturgodis tills det sprutar ur öronen. Nu har jag kommit i min klänning  a storlek 36. Nu kan jag äta vad jag vill, eller?
*Latande och sovande: mjukisbyxorna har jag redan nämnt, men det är värt att nämnas igen. Så fort jag kommer innanför dörren åker de på. Det är bara SÅ bra. Dessutom sova hur länge man vill. Fast eftersom Palten och jag tydligen har blivit vuxna nu vaknade vi klockan halv nio och nio, av oss själva.  Fast det var ganska praktiskt, för då kunde vi se klart filmerna som vi inte orkade se klart kvällarna innan. Vi är ju bara SÅ panchis.

Men nu är det måndag igen.
Bara fyra dagar kvar till fredag.
Najs!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits