Kamera, icke!

Jag har tittat på ER och pysslat alla hjärtans kort. Tyvär funkar inte vår digitalkamera och Palten och jag är tydligen inte pensionärer som jag skrev tidigare,  utan tonåringar, så vi har slarvat bort kvittot. Kameran är bara nio månader gammal, men inget kvitto...
Morr, morr, morr!

Men Palten är ju en sån kunnig Palt som tittar på så trista saker, så han kunde berätta för mig att någon (antingen han med mustaschen och soptunnorna) hade gjort ett program om kvitton och garantier och då sa de att man kunde komma med ett kontoutdrag som visade att man köpt varan i affären och sen skulle allt lösa sig. Vi får hoppas det. Nu ska vi bara komma oss för att få tag i ett sånt där kontoutdrag.....

Annars ska jag nog berätta vad jag tycker om den där jävla skitmustachen!

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

Oj, vad duktigt att göra egna alla hjärtansdag kort!

2007-02-13 @ 07:28:31
Postat av: Rigmor

Hiii! Din favorit, jag nämner inga namn. Men du vet han med något i skägget var just inne i butiken.. Iklädd cowboy-boots som klapprade fint. Hans guldtand sprider fortfarande ett sken härinne. Myspys

2007-02-13 @ 15:03:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits