Mrspitepalt hjärta stora Åhléns

Okej, I löööööööv stora Åhlens. Det är ju bara så bra. Som ett köpcentrum fast man behöver inte gå från affär till affär utan bara rulltrappa upp, rulltrappa ner. Stora Åhlens är bäst! De har allt.
De har världens vackraste muminmuggar, fat och skålar. De har margrethe-skålar i alla regnbågens färger. De har vackra tyger, både apdyra och trevligt odyra. De har pappelinamattor, många olika. De har mina fina
tallrikar som jag gärna vill ha. De har fina äggkoppar som jag också vill ha, fast inte Palten (morr!) De har Baglady och Snö och Pilgrim. De har parfymer, både smaskigluktande som jag gillar och tantparfymer som Palten gillar och köper i julklapp (I'm sooooo sorry!) De har filmer och papper och smink. De har ALLT.
I lööööööv stora Åhlens!

Min nya önskelista innehåller bara en sak.
*Presentkort till stora Åhlens.


Eller ja vilket Åhlens som helst, men vi vet ju alla var jag kommer handla......

Kommentarer:
Postat av: Ewa

halllllååååååå ska jag skicka.....?

2007-02-07 @ 19:57:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits