Flashig dator och högre lön

Intervjun var inte alls lika läskig som jag befarat. Eller tjaa, intervjuer är ju alltid läskiga, men skolan var inte lika knasig som jag trott. Den verkade i alla fall inte lika knasig som min skola, men vad vet man? Det var i alla fall högra lön, betydligt högre. Plus att alla lärare får en bärbardator och att varje lektionssal har docknings-stationer som man kan använda för att koppla ihop datorn med internet och projektorer och sen kan man använda datorn som overhead-apparat och skriva på den och texten dyker upp på tavlan typ. Det var mycket coolt! Fast på min nuvarande skola har vi ju inte ens fungerande overhead-apparater, så jag är kanske lättimponerad.

Det jobbiga är dock att det bara är 50%, och att det blir jobbig pendling. Sen var det en annan som de också intervjuat för tjänsten. Så vi får väl se, senast fredag skulle han ringa upp. Jag återkommer.

Kommentarer:
Postat av: Aradil

Håller tummarna hårt!

Postat av: moqen

Håller också tummarna och höger stortå ;)

2007-05-30 @ 18:48:31
URL: http://elinpelin.bloggspace.se
Postat av: Karin

Spännande spännande!! Vad var det för ämneskombination och stadium?? Ännu flera tummar hålles.

2007-05-30 @ 19:15:16
Postat av: mrspitepalt

Jag vet inte vad jag vill, men det är trevligt att ni håller tummarna för mig. Det är på högstadiet, Karin, så det är ju lite trist. Hur går det med din ansökning?

2007-05-30 @ 20:25:56
Postat av: Evasleva

50% är ju en väldigt nackdelen men det verkar ju vara en bra skola!

2007-05-31 @ 18:12:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits