Jag vill.

Är på så trist humör så jag inte ens kan skriva något vettigt. Jag känner mig uttråkad och lite irriterad. Jag vill ha ett  jobb och tjäna pengar och kunna köpa det vackra huset. Jag vill att det ska vara sommar och jag ska ha gått ner fyra kilo så jag kan andas i min klänning. Jag vill att det ska vara onsdag kväll klockan sent så jag kan börja vara ledig och bara mysa med Palten. Jag vill ha en massa pengar att shoppa kläder och skor för. Jag vill ha tid att pyssla och huvudet fullt av pyssel som bara måste ut. Jag vill vara nyduschad, men jag orkar inte duscha. Jag vill vara författare och få betalt för att sitta hemma och skriva saker hela dagarna. Jag vill ha gröna fingrar så några av mina krukväxter överlever. Jag vill vara en sån där människa som kan äta Marianne till frukost, lunch och middag utan att se ut som Barbamamma. Jag vill. Jag vill. Jag vill.


Kommentarer:
Postat av: Lilla My

Kul blogg du har!Såg dina femtiotals(?)stolar.De är så snygga. Hälsning från en numera Pitebo.Jo,jag läste ditt inlägg om dem (oss).:)

Postat av: Evasleva

Mmm... jag vet!

2007-05-15 @ 16:54:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits