Mrs Beslutsångest

Sista dagen och sen långhelg. I löööv långhelg. Just nu sitter jag dock och försöker bestämma mig om jag ska åka hem och hämta väskan innan och jag tar flygbussen till Arlanda, eller om jag ska åka direkt. Det finns både för- och nackdelar, och jag hatar att ta sådana beslut. Jag är Mrs Beslutångest.

Jag tror nog kanske att jag åker direkt, eller nä, hem först, eller nä, direkt, eller... Å strunt samma, jag märker i dörren vad det blir.

Nu ska jag ta min nya skjortklänning och min underkjol och gå till jobbet. Underkjol, hur vuxen är jag?

(i och för sig är det King Lears underkjol, men jag har ju den på mig och det är ganska vuxet faktiskt)

Kommentarer:
Postat av: Ewa

YES! Det låter ju hur bra som helst. Jag har ullstrumpisar och dockstaskor. Jättebra. Mycket tantigt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits