Valborg

Första helgen på fem år som man inte satt och frös i Carolina-backen i Uppsala. Skönt! Charmen med att sitta ute och bekymra sig över om rumpskåran sticker fram och vad det egentligen var man just satte handen i och hur man ska lyckas undvika att bli bakfull redan till kvällen. Från och med nu ska jag inte dricka på förmidagen om jag inte måste. I alla fall inte på Valborg.

Vi spenderade helgen med en av Paltens gamla barndomskompisar och hans fru. De gifte sig i somras och är även bjudna på vårt bröllop, så det blev en hel del bröllopsprat. 

Nu är vi båda ganska slitna, trots att vi bara drack några glas vin, det är inte rättvist. Så jag tror jag ska övertala Palten att mysbyxor framför Uggly Betty och hemlagade hamburgare med avokado är precis var vi behöver. Förhoppningsvis är han inte svårövertalad.

Kommentarer:
Postat av: Schrillen

Valborg i Uppsala... been there done that kommer inte ihåg nått så i år firade jag och Dicken med lillsyster och lilla Ängeln och stora karln, gick bra det med och jag kommer ihåg allt... nice... hörde att alla trevliga gamla juttabor ska på klassfesten.. jag är fortfarande i valet och kvalet hade glömt bort det där lite tills jag såg att du hade vatt på min blogg... jag ska snart bestämma mig, det vore kul å se alla, men samtidigt orka åka dit. kul att ringen är bättre nu, verkar trist att ha en vigselring som man inte tycker om ... nu borde jag blogga istället för att skriva sönder din blogg, men jag tror att jag går och nanna istället... leka med lilla Ängeln är jobbigare än man tror. kram kram

2007-05-01 @ 21:56:35
Postat av: Aradil

Hamburgare med avokado låter smarrigt!
Du har en utmaning hos mig :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits