Fredag = najs!

Nu är det äntligen fredag. Idag är det inte bara bra att det är helg, det är även bra att torsdagen och Paltens "sova borta dag" är över. Gårdagen flöt förbi ganska harmlöst, men trist. Jag tittade på Medium även fast jag sagt att jag inte skulle göra det. Det handlade om en mördare som bara gick på ensamma, hjälplösa kvinnor. Men varje gång det började bli läskigt så bytte jag kanal. Sen studsade jag in i sovrummet snabbt som bara attan, och ställde en stor påse med gamla VHS-band som vi ska slänga för dörren. Så om någon kom in skulle jag höra det och vakna och... ja, vad jag skulle göra sen är lite oklart. Men jag skulle vakna i alla fall.

Nu har jag två lektioner kvar och sen ska jag ta buss och tåg till Paltens jobb och sen ska vi åka till Barbasyster och co. Mycket bra! 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits