Vill gå hem

Det känns så fruktansvärt frestande att bara ta mina runda bollfötter och traska hem nu. Lektionerna är slut. Jag har en hel dag att planera på måndag, och ingenting att rätta. Men nej, jag har ju fått för mig att börja simma. Är det verkligen nödvändigt frågar jag mig? Först måste jag köpa kort för 800 kronor. Sen måste jag byta om, sminka av mig och ta ur linserna. Därefter måste jag duscha, hoppas på att inga elever är i badhuset och sedan simma i 30 minuter. 30 långa minuter. De minuter man simmar är de längsta någonsin. Man simmar och simmar och simmar och minuterna kryper framåt hur långsamt som helst. Jag tycker egentligen inte ens om att simma. Men det är ju träning. Och jag vet inte om jag orkar styrketräna ett helt år heller. De har ju nämligen ingen gruppträning på det här j-a stället. Morr!

Kommentarer:
Postat av: Barbasyster

Simma!? Allvarligt?! Tänk på alla inkontinenta damer som simmar framför dig och som dessutom drog på sig baddräkten INNAN de klev in i duschen för att blaska av sig! Tänk också på alla tonårskillar som badar med sina redan-tidigare-under-dagen-använda kalsonger. Men vad vet jag. Tonårspojkar -underlivsregioner; det sker väl inga direkta event just där?!
Ska jag vara tjock ska alla mina systrar vara det. Därmed basta! (Åh basta förresten! Det är skönt! Det kan du få göra.)

2007-10-08 @ 11:16:26
Postat av: mrspitepalt

Ja, jag vet. Men det är typ det enda man kan göra här. De har ju inga gruppträningar och styrketräning är ju bara så trist, och inte så motionigt. Men det tar ju emot. Speciellt som det var elever där när jag badade. Små pytte-elever som flöt omkring som två korkar. Stryk ska de ha!

2007-10-08 @ 12:59:05
Postat av: Barbasyster

Åh, kan du inte köpa sådan där bra grej från teve-shop. En sådan som man står på och liksom glider utåt och inåt med benen. Jag vill nämligen prova
men jag har ju redan min motorcykel som står och dammar framför teven.

2007-10-10 @ 11:56:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits