Kotten dissar vingar

Kotten är oftast nöjd. Är han inte nöjd brukar det räcka med att plocka upp honom eller ge honom tutte. Några få gånger har inte heller detta räckt, alltid i samband med att hans mage verkar krångla. Men oftast är han som sagt nöjd. Så var det inte i natt...

Vi var hos Barbasyster igår och till lunch åt jag två minimala kycklingvingar, kryddiga vilket kom att få väldigt stor betydelse. När det sen blev kväll och Kotten vanligtvis somnar som en liten nöjd farbror märkte vi att något var fel. Han somnade och vaknade två gånger i sängen och sen ville han inte ligga i sängen mer. Han skrek högt så fort vi la ner honom, eller om vi bara var för stilla. Stående och i rörelse var det som gällde. Jag spenderade natten i vår fåtölj med Kotten i famnen. Två timmar sov jag nog sammanlagt. Kotten vaknade och grät och bajsade några gånger, vilket han aldrig gör annars, så det måste ha varit vingarna som gjorde det. Hoppas jag.

Såna här nätter får en verkligen att inse hur snäll och lugn han är i vanliga fall. Stackers lilla Kotten!

Kommentarer:
Postat av: King Lear

Stackars lille Kott! Då ska jag inte förbereda Chili con carne till torsdagsmiddag, som jag hade tänkt. Det får bli något snällt. Typ risgrynsgröt.

2008-09-22 @ 21:02:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits