The return of the pyssel

Nu när jag är hemma hela dagarna har mitt pysselsug vuxit. Det är dock inte riktigt lika enkelt att pyssla när Kotten är med. Han är inte alltid helt samarbetsvillig när det gäller mitt pyssel. Kanske för att han inte ännu har förstått kraften av pysselbehovet. Men inom några månader så... Detta innebär dock att man får pyssla små, enkla pyssel som är lätta att påbörja och avbryta när man måste tutta, byta blöjor eller snacka med världens sötaste Kotte.

Hittills har jag pysslat detta:
Etiketter till kryddburkarna med hjälp av min nya Dymo. I löööv it!
Kottens klädlåda har pimpats med hjälp av färgad plastfilm.
Bilar
på ena sidan och hans namn på den andra.

Slutligen
en body som jag broderar med korsstygn. Slutresultat kommer snart.

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

Finfina pyssel! Skönt att du kan småpyssla lite i alla fall så du inte få allt för stor abstinens.

Postat av: Snäckan

Jag är sjuktimpad av vad du hinner med och din fantasi!! Är forfarande lite småkär i det där uggletäcket.



Kram

2008-09-17 @ 09:49:29
URL: http://snackansdagar.wordpress.com
Postat av: Barbasyster

Vackert pyssel! Du kommer bli grymt imponerad av vårt stora pysselprojekt: våran hörnsoffa har blivit en låååång rak ickehörnsoffa. Nu ska vi bara trixa lite med tyget och klippa och tråckla och så, men det brukar ju aldrig vara några problem. Om jag vore mindre tålmodig och klippte utan att mäta ordentligt innan skulle det kunna bli trassel på slutet men det finns ingen överhängande risk att det ska hända den här gången. Också.



Ok bra avsnitt. Det med 'Young Ethan'. Det är ju då som Phoebe jobbar som Chandlers sekreterare och personalen härmar honom. Avsnittet innan är 'Fake Monica' vilket inte är lika roligt, förutom när Joey ska ha nytt stagename!

Carols sköterska som är med under förlossningen måste vara skådisen som spelar Estelle. Kolla det.

2008-09-17 @ 10:18:57
Postat av: Skolfröken

Shit! jag dricker bara kaffe och kollar på grey's anatomy...

2008-09-17 @ 18:51:45
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits