Jippie!

Jag blev om möjligt ännu gladare när jag hittade ett likadant radhus som vårt till salu. Det har ett uttropspris som ligger 200 000 högre än vad vi gav och är mycket fulare. Till exempel finns två valv som Gud glömde. Eller jag tror knappast Gud bott där, kanske någon fallen ängel eller avlägsen demon eller något.

Är jag en dålig människa nu?

Palten tyckte inte jag skulle posta det här inlägget  för han tyckte det var att skryta. Men vad f-n vi har bott i skolådor och sunklägenheter i snart åtta år nu, lite kan man väl få skryta?

Kommentarer:
Postat av: ally

det måste man absolut få! men jag är fortfarande impad över båtvalvet..

Postat av: Västmanländskan

Klart man får! Dessutom brukar det ju ofta vara tvärtom - att precis när man slagit till på något så hittar man något bättre/billigare - eftersom lagen om alltings djävlighet oftast råder.

2009-08-21 @ 12:50:13
Postat av: mrs Pitepalt

Tur!

2009-08-22 @ 19:49:00
URL: http://mrspitepalt.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits