Om jag kunde drömma...

Har precis läst första boken, och sett filmen, i Twilight-serien,  och oh my god, jag förstår varför alla småtjejer är kära i Edward! Han är ju den ultimata "farliga killen". Den där som är bråkig och farlig, men god på insidan. Din pappa gillar honom inte, men du vet att han är snäll på riktigt. Han är bara missförstådd. Det är ju Edward i ett nötskal. Kanske inte så missförstådd, men väldans farlig fast ändå snäll. Dödlig men beskyddande och grymt stark. Dessutom kan han läsa tankar så man får alltid rätt present. Verkar praktiskt.

Nästan alla tjejer i min etta i svenska skrev att Twilight var deras bästa bok eller film på ett frågeformulär de fick. Jag förstår varför. Om jag var 16 skulle jag också vara kär i Edward. Speciellt när han spelas av
Robert Pattinson. Dödligt farlig och har spelat med i Harry Potter. Kan det bli bättre?

Kommentarer:
Postat av: Pulver-Eva

Ja jisses vad han är snygg i filmen. Slurp

2009-08-22 @ 10:19:50
Postat av: Evasleva

Min inre 14-16 åring blev verkligen tillfredsställd av filmen och böckerna. Även D's inre 16-åring gick igång på filmen :)



klart ni ska skryta med radhuset!

Postat av: mrs Pitepalt

P-E - skönt att höra att det inte bara var jag som tänkte så där. Han är riktigt najs!



Evasleva - jo, min inre 16åring var också ganska nöjd. Paltens inre 16-åring var nog inte så igång dock, han somnade. Tur att vi kan skryta, det tycker jag vi förtjänar. Hur är det med magen?

2009-08-22 @ 19:45:22
URL: http://mrspitepalt.blogg.se/
Postat av: Evasleva

Magen sitter där den sitter! En vecka kvar idag! Max typ 3 då...

Sysselätter mig med att flytta på bloggen. Tyngre flyttjobb än så orkar jag inte ;)



2009-08-23 @ 12:39:41
URL: http://evasleva.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits