Om Kotten(s mamma) själv får välja

Med tanke på att julen närmar sig och eftersom jag tydligen ska vara vuxen nu och knappt få några julklappar passar jag på att skriva en önskelista åt Kotten. Han sa att det var okej.
*Han behöver en fin lampa till sitt rum. Kanske en
dyr, en ännu dyrare eller en superdyrfin. Den här var också lite rolig, men den påminner lite för mycket om en mack, som Kotten kallar den, och mackar hör hemma i blöjor, inte i fönster så icke.
*Några fina affischer för att liva upp hans vita väggar.
*Barbafigurer. De jag har är inte tuggvänliga och han har så väldans många tänder. De här var också fina.
*Djur. Hans favoriter är elefant, gris, lejon och fisk. Och ja, jag vet att späckhuggare inte är en fisk, men det fanns inga fiskar så...
*Pussel
*Åh, ännu fler djur! Om de var roliga för 23 år sedan är de roliga nu!

Gud, han kommer bli så bortskämd...

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

tråk. Jag vill ha juklappar fast jag är mamma nu!

Postat av: mrs Pitepalt

Jag vet! Det är Paltens familje som är så där vuxen och tråkig. I löööööv julklappar. Jag ska försöka få till någonslags julklappstävling.

2009-12-02 @ 18:58:23
Postat av: Evasleva

Ja, gör det så att det blir nåt i alla fall!

Svärmor har bestämt att hon inte ska ge oss vuxna några julklappar iår. Och då får inte vi ge henne något heller. Det tycker inte jag är upp till henne att bestämma så hon får nog något från Lovis i alla fall ;)

Min pappa sa -Ska vi strunta i julklappar till oss vuxna i år? Nä, föresten. Det är ju roligt!

Och min syster verkar inte heller ha några så dumma planer. :)

2009-12-03 @ 17:59:35
URL: http://www.evaslevapysslar.blogspot.com
Postat av: Skolfröken

Å, fina saker!Planschen med trädet har Skolbebisen i sitt rum, den finns på UNI på Åsögatan. Tror den var billigare där också.

2009-12-04 @ 08:44:07
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com
Postat av: mrs Pitepalt

Evasleva - skönt att höra att det finns andra vuxna som gillar julklappar!



Skolfröken - tack för tipset! Den är ju mycket fin!

2009-12-04 @ 17:10:20
Postat av: Barbasyster

I call Switzerland and move some money....

2009-12-07 @ 22:44:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits