Mina knasiga karlar

Nu har jag sovit på soffan ännu en natt. Men inte för att jag har varit olydig utan för att Kotten ju förstås ska lära sig att sova själv. Klockan fyra vaknade jag, men inte av en skrikande bebis utan av kokande vatten i köket. Efter någon minut ser jag Paltens runda skalle titta in genom dörren. Han hade inte kunnat somna om när Kotten vaknade och var ledsen någon timme innan och nu var han hungrig och hade kokat några ägg! Men min man måste ju vara flängast ever! Vem blir hungrig klockan mitt i natten och går upp och kokar några ägg?!

Dessutom bet Kotten mig i tutten igår så det kom blod. Inte så att det rann, men det gick igenom huden. Aj!

Vad är det för karlar jag bor med egentligen?!


Kommentarer:
Postat av: Evasleva

Var glad att den större av dem inte bits i alla fall. Det skulle vara riktigt jobbigt ;)

Postat av: mrs Pitepalt

Ja, man får väl vara glad för det lilla

2009-02-24 @ 18:25:48
URL: http://mrspitepalt.blogg.se/
Postat av: Barbasyster

Jag kan inte säga att jag är förvånad. Ringer Paltens mat- och sovklocka så är det bara att gilla läget. Lite konstigt iof att det blev ägg och inte en hemmagjord sillsallad eller blåbärssoppa och korv. Samtidigt alltså.

2009-02-25 @ 09:22:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits