Operation Sluta nattamma har inletts!

Palten och jag har inlett operation Sluta nattamma.

Inatt sov jag på soffan i vardagsrummet och Palten och Kotten sov i sängen. Han vaknade nog lite då och då och skrek men inte flera timmar i sträck som jag hade trott. Men jag tror Palten tyckte det var ganska jobbigt ändå. I vanliga fall skriker han ju aldrig på natten och Palten vaknar bara någon gång.

Vid kvart i sex vaknade han och då gick jag in och han fick tutta. Både jag, Kotten och tuttarna tyckte det var bra. Tuttarna var hårda som två bowlingklot och mitt linne var alldeles blött (Barbasyster, läs detta för Propellerkepsen så kräks han nog i sin propellerkeps. Och då har jag inte ens skrivit om när jag stod och mjölkade ur tuttarna över handfatet innan jag gick och la mig...) Kotten låg länge och tuttade med öppna ögon, på båda tuttarna.Sen sov han till klockan sju, då tuttade han lite tilll och sen bet man mig och flinade och då var det dags att gå upp.

Nu datorar jag, Kotten river ut pärmar ur stringhyllan och bläddrar i dem och Palten sover. Det känns som en bra start på vår operation. Vi får väl se hur det fortsätter.

Kommentarer:
Postat av: Västmanländskan

Oj, ja - vi ska också starta det projktet ... hu!

Postat av: Lulan

Hej!

Jag längtar efter Kotten. Det ska bli roligt att ses på sportlovet. Just nu åker jag tåg till Lund. Kram från Lulan

2009-02-23 @ 08:35:46
Postat av: Evasleva

Lycka till!

2009-02-23 @ 08:48:38
URL: http://evasleva.blogg.se/
Postat av: Snäckan

En bra start inedeed. Men passa dig för att pumpa ut för mycket. Jag vet att det gör ont annars men om du pumpar så kommer brösten fortsätta producera. Man får helt enkelt stå ut med lite knöliga bröst ett par dagar innan produktionen anpassar sig.



kram

2009-02-23 @ 12:34:10
URL: http://snackansdagar.wordpress.com
Postat av: Barbasyster

Ha det är ett kort jag ska ta till vid utpressning! Eller så kan du kanske helt enkelt visa honom på lördag

2009-02-25 @ 09:20:53
Postat av: Karin

Kör ni femminuters metoden?

2009-02-26 @ 08:10:50
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits