Ha...ha...ha den äran!

I helgen hade vi kalas för Kotten. Det var mycket trevligt.
Jag hade gjort en ganska ful tårta
 och lite annat smått och gott
 
I bakgrunden står jag med min nya klänning som jag fick av Palten på morsdag.
Kotten fick massor av fina paket

 En favorit var hans Bobby Car
 som är väldigt rolig att sitta och tuta på, det där med att ta sig framåt har han inte riktigt fattat än, eller så är hans korviga små ben för korta.
Dessutom fick han allt det här

Det är härligt att vara en Kotte på blott ett år. Fast egentligen fyller han ju inte förrän den 17:de, så nu ska vi ut och köpa fler klappar.

Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Åhhh, jag tycker din tårta var riktigt fin jag!



Fina presenter han fått lilleman!



Kram

Postat av: ally

fasiken, tyckte att det var något som inte stämde med att skicka sms i söndags.. men men då får han väl ett nytt grattis sms den 17:onde..

kram

2009-06-09 @ 13:38:02
Postat av: Anonym

Buhu, skulle gärna ha firat Kotten. I feberyran glömde jag bort att svara på dit sms, jag träffas gärna nästa vecka då ni är i stora staden. Kram

2009-06-09 @ 16:56:21
Postat av: Evasleva

Tårtan var ju jättefin ju!



Åh vilka fina presenter. Jag gissar att Vilda bäbyn-böckerna är passande? ;)

2009-06-09 @ 16:57:08
URL: http://evasleva.blogg.se/
Postat av: mrs Pitepalt

Snäckan - tack, vad snäll du är!



Ally - det var trevligt ändå. Gick det bra att jobba?



Pulver-Eva - Kul, då hörs vi!



Evasleva - Tack! Ja, Vilda bebin böckerna är ju som gjorda för honom. Eller så är han som gjord efter karaktären...

2009-06-09 @ 18:53:08
Postat av: Paula

Ååå, en bobbycar, det hade vår yngsta! (12 år nu.)

Ni lär märka när han kommer på knepet, de bullrar rätt så mycket.

2009-06-09 @ 19:05:03
URL: http://paulas.se
Postat av: Marika på Odlingspyssel

Supersöt tårta, säkert lika god som den var snygg. Måste få säga att brios nya svarta leksaker är supersnygga, vem vill inte hellre ha en svart spis än en röd?

2009-06-10 @ 16:48:18
URL: http://odlingspyssel.blogg.se/
Postat av: Skolfröken

Grattis i förskott Kotten! Tänk att de är födda med bara en dags skillnad :-)



Btw: födelsedagsklappar???

2009-06-10 @ 20:32:35
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/
Postat av: mrs Pitepalt

Paula - det kommer han gilla. Han gillar oljud...



Marika - ja, visst är de snygga. Jag hade sån tur också med spisen. De säljs inte ens längre. Micket nöjd!



Skolfröken - ja vi får ordna någon liten dejt mellan dem framöver.

2009-06-12 @ 08:41:15
Postat av: Johanna

Jättefin tårta!

2009-06-14 @ 16:56:57
URL: http://tystiklassen.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits