Ernst 1924

Jag har faktiskt väldigt svårt för registreringsskyltar, tror kanske jag nämnt det förut... Inget illa ment mot dem som väljer att ha skyltar, jag tycker bara att det är lite fånigt. Men alldeles nyss åkte vi förbi en farbror med rullator, och han hade en registreringsskylt! Såg jättekul ut. På skylten stod hans namn och födelseår. Ernst 1924. Kanske för att han ska känna igen sin vagn, eller för att han ska komma ihåg vem han är. Men det sista alternativet känns lite sorgligt, så jag hoppas att det är för att pimpa vagnen lite. Nu ska vi åka till Paltens syster för att bruncha. I löööv brunch!

Kommentarer:
Postat av: Karin

Det var faktiskt kul. Känns det inte som att (neeeej, jag är inte fördomsfull) att de som har de där skyltarna ofta har barn som heter typ Liam?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits