In a galaxy far, far away...

Jag har varit på tur i Stockholm med Millenium Falcen igen. Palten är på svensexa och jag och Kotten skulle på Miniwurstens dop, så det var ju bara att köra. Den här gången körde jag alltså mitt på dagen och turen gick mellan St Eriksplan och Lidingö. Det var ganska mycket traffik. Men det gick bra. Även om jag körde lite fel två gånger på hemvägen och Kotten skrek konstant. Jag känner mig mycket nöjd. Dessutom fick jag parkering på King Lears gata när vi kom hit klockan halv åtta på kvällen. Det är så osannolikt så man tror man är med i en sån där fånig triss-reklam, "plötsligt händer det". Nu ska jag äta alldeles för mycket smågodis och mysa med Ålle-bålle och Blonda My. Kotten sover sin skönhetssömn. Det kostar på att vara skallig flodhäst som måste stiga upp klockan halv sex på morgonen...

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

Du är duktig du!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits