Snart så...

Det värsta med att inte ha så mycket pengar är att man inte kan köpa alla de där små lyxprytlarna man vill ha som gör vardagen lite, lite trevligare. En sådan lyxprytel jag gärna köper är fina, dyra barnkläder till Kotten. De måste ju självklart inte vara dyra. Men de finaste är ofta lite dyrare. Jag köper inte såna där sjangdobela (ja, det är så man böjer det, skitskumt...) märken som bara finns på NK och kostar tusentals kronor. Jag köper mest danska märken som ofta säljs på Tradera och kostar hundratals kronor .

 Det absoluta favoritmärket är
Småfolk. Titta bara vad mycket fint:

När jag får ett jobb ska Kotten ekiperas upp till flodhästtänderna. Han kommer bli så vacker!

Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Jag håller med om att småfolk har mycket fint till våra små gossebarn!



Kram

Postat av: Evasleva

Vilka fina kläder! Jag förstår dig.

2009-05-08 @ 17:18:22
URL: http://evasleva.blogg.se/
Postat av: Dixie

De är verkligen superfina och säkert alldeles för dyra. Men det fina med barnkläder är ju att man syr dem så snabbt och lätt själv, så det handlar ju egentligen bara om att hitta ett fint tyg. Nu behöver ju det iofs inte bli billigare men ändå...

2009-05-09 @ 21:52:28
Postat av: mrs Pitepalt

Snäckan - ja, man får passa på när det finns fina pojkkläder. Annars är ju det finaste ofta för tjejerna tyvär.



Evasleva - ja du ser vad mycket du kommer kunna köpa!



Dixie - visst är det så. Fina och dyra. Men det ÄR roligt att sy. Men svårt med mönstrade bodysar tycker jag. Jag hittar ofta inga roliga tyger. Syr mest byxor. Vad köper du för tyger?

2009-05-09 @ 22:10:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits