F U, John Blund!

Kotten har börjat sova väldigt dåligt de senaste veckorna. I natt var han vaken mellan halv tre och fem. När jag sen gick upp och skulle sätta på mig linserna tyckte jag att jag såg himla suddigt. Kanske hade det något att göra med att jag stoppat båda linserna i samma öga... Man blir verkligen helt mosig i hjärnan när man får för lite sömn. Tur att det är studiedag idag så inga elever är här. Men stackers Palten, han har det nog inte lätt. Innan vi fick barn, och lite fortfarande, ville han gärna sova nio timmar varje natt. Eftersom han är hemma med Kotten nu var han också uppe med honom i natt mellan halv tre och fem. Han såg inte glad ut i morse när jag åkte till jobbet.

Jag blev däremot glad när jag lyckades få tag i sex stycken Stig Lindberg
muggar på Coop. De har ju varit slut överallt, men så hängde jag på låset till stor-Coop som ligger på andra sidan vägen från vårt nya radhus (jippie!) och så lyckades jag få tag i några. De är så vackra!

Igår packade jag också de tre första kartongerna inför flytten. När jag hade gjort det slog det mig hur j-a jobbigt det är att flytta. Det hade jag helt förträngt. Tur att vi flyttar till ett vackert radhus (jippie!) vilket förhoppningsvis innebär att vi inte måste flytta på väldigt, väldigt länge. Three down, twothousandandnine to go!


Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

I can so relate. Skolbebisen har inte heller sovit bra på jättelänge. Dessutom återupptäckte hon tutten, så nu har Magistern sovit i hennes rum i en vecka för att vänja henne av vid det. I natt gick det, vi får se om det är något som håller i sig...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits