Sovvanor och nya minibebisar

Jag skrev precis ett långt inlägg om Kottens sovvanor och våra planer att förändra dessa innan sommaren när Knytet föds, men det var så tråkigt att jag nästa somnade bara av att skriva det så det fick försvinna ut i cyberrymden.

Jag har spenderat en vecka hos pappa och hans sambo eftersom Palten ibland sover här i veckorna eftersom det är närmare hans jobb. Det är otroligt lyxigt att få lagad mat varenda dag, men man blir lite tokig av att vara hemifrån och vara tvungen att springa efter Kotten som är vild och vill pilla på allt. Saker är ju aldrig så där barnsäkra när man är hos människor som inte har barn. För att fördriva dagarna lite har jag börjat virka på en filt till Knytet. Mormorsrutor är så härligt att virka, det går så fort. Det värsta är ju bara när man ska fästa alla trådar sen när man är klar, men det är ett senare problem.

Dessutom har jag planerat för alla flickkläder jag ska köpa till Bratwurstarnas lilla flicka-wurst som föddes igår natt. Äntligen någon man kan köpa miniklänningar till. Grattis, grattis till familjen Bratwurst och vi ser fram emot att träffa er söta, mörkhåriga lillasyster.


Kommentarer:
Postat av: Pulver-Eva

Hej vännen! Nu vill jag träffa dig! När har du tid med mig?

2010-04-30 @ 08:58:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits