Come and knock on our door...

... så släpper vi in er i vår vackra, vackra hall som äntligen är färdig. Ett litet snabbt projekt som bara tog två månader att avsluta. Men oj, så fint det blev.
 
Äntligen har jag fått tapetsera med min all time favorittapet som jag varit sugen på i typ tio år. Dessutom har Palten lagt in ett nytt fräscht klinkersgolv.  Han är så duktig, min man. Händig, allmänbildad och stilig, och inte särskilt förtjust i när jag lägger ut bilder på vårt hem. Så jag smörar lite i förväg, ifall han blir ilsk...

Kommentarer:
Postat av: Nocken

Ooh, tjusigt! Men tänk vad alla ska envisas med att lägga in sånt där klinkersgolv ;)

2010-02-08 @ 21:11:12
Postat av: Pulver-Eva

Fantastiska, fantastiska tapet.

2010-02-08 @ 23:13:54
Postat av: Skolfröken

Men gud va snyggt! Jag vill också ha Josef!!!



Duktigt Palten!

Postat av: mrs Pitepalt

Nocken - ja, det tar emot lite att vara en människa som har klinkersgolv i hallen. Hur ska jag kunna leva med mig själv?



P-E - Visst blev det fint. Nu är det er tur!



Skolfröken - Ja, Palten är en bra kille för att inte tala om Josef...

2010-02-09 @ 09:31:55
Postat av: Bratwurst

Vackert, vackert!! Kanske man kan få en semla i hallen? =)

2010-02-09 @ 12:54:37
Postat av: Evasleva

JätteJÄTTEfint!

Jag vill se fler bilder! (så smöra mycket för palten)

2010-02-09 @ 16:27:43
URL: http://www.evaslevapysslar.blogspot.com
Postat av: Estella

Mycket snygg tapet! Och vi är också på väg att lägga svart klinkersgolv... också "såna" antar jag ;-)

2010-02-09 @ 22:18:29
URL: http://studentlya.blogspot.com
Postat av: Dr. Snuggles

Åh vad fint det blev! När får man inspektera på nära håll?

2010-02-22 @ 20:26:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits