Could they be more withe trash?

Nu tittar jag på förlossningskliniken igen, trots att Palten skäller på mig i mobilen. Men den här gången förvånas jag mest över hur korkade folk är. Först var det en sjuttonåring och hennes make (?!) som var med. Hon ville ha epidural men när de sa att mannen var tvungen att gå ut under tiden ville hon inte det och då vägrade han gå och hon kunde inte få någon epidural. Två timmar senare hade hon ångrat sig och han kunde gå ut tjugo minuter så hon kunde få sin epidural. Hur knäpp får man bli?

Nästa mamma skulle föda sitt andra tvillingpar och det första hette Antonia och Antinio... Suck!

Nu har sjuttonåringen fått sitt barn också. Hon skulle heta Juvina. Tack och lov att man inte bor i USA.

OMG, mamman som skulle få sitt andra tvillingpar har fått det nu. Dejon och Deja skulle de heta!! Var är det här för människor?!

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Amen va fan. Dejon och Deja skulle ju vi ha!!!

Postat av: Evasleva

Haha!



Jag kollade på jordemödrene på norsk tv2 (?). Det var rätt bra. Men jag tänkte hela tiden att jag skulle få en mycket bättre förlossning än de på tv :) Du kanske också kan tänka att det iaf inte kan bli värre än för 17åringen!

2010-02-21 @ 12:58:51
URL: http://www.evaslevapysslar.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits