Ja, må Kotten leva!

Den senaste veckan har vi haft inte mindre än 3 kalas för 1 stycken 2-åring. Först ett kalas för familjen på lördagen, sen för vännerna på söndagen och sen ett litet minikalas på självaste födelsedagen då Kottens gudmödrar, dvs faster och moster, plus kusiner kom förbi. Han har fått tusentals fina paket, lärt sig sjunga Ja må du leva och nästan lärt sig blåsa ut födelsedagsljus. Han har fortfarande en ovana att suga in luft istället för att blåsa ut den och han suger inte tillräckligt hårt för att släcka någonting. Man kan se en klar trend i hans paketskörd. En hel del Mumin, ganska mycket Barbapapa,

en rejäl hög Toy Story

och massor av Duplo
.

Dessutom har både Kotten och Palten fått sommarlov den här veckan så nu är vi redo för prinsessbröllop, semester på
västkusten och ankomsten av Knytet.

Förhoppningsvis dröjer inte den där sista så där superlänge. Jag skulle bli väldigt glas om den här bebisen inte ligger och jäser lika länge som storebror gjorde, men så blir det väl antagligen. Bäst att ställa sig in på förlossning någonstans runt den 25 juli. Men vi packar med oss babyskydd och BB-väska på semestern ändå. Lite bara för att, men mest för att lugna Palten.

Vi hörs om några veckor!

Kommentarer:
Postat av: Västmanländskan

Grattis Kotten! Det är snart dags för 2-årskalas här också.

Postat av: Evasleva

Grattisgrattis!

Vad skönt att ni får vara tillsammans allihopa nu. Hoppas att bäbisen skyndar på lite så ni får mysa alla 4 i sommar.

2010-06-21 @ 07:57:53
URL: http://www.evaslevapysslar.blogspot.com
Postat av: Skolfröken

Ha det nu så bra och se till att gå mycket så sätter det nog i gång!

2010-06-23 @ 22:20:37
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com
Postat av: Evasleva

Det går inte att kommentera inlägget ovan så jag gör det här.



Ni verkar ha haft en mysig semester! Jag och Daniel var med en kompis på lisseberg förra våren. De hade åkband och jag fick vakta väskorna så jag känner igen det där.. Jag kunde gå spökhuset (och var så rädd att jag trodde jag skulle sätta igång förlossningen några månader för tidigt).



Hoppas bäbisen kommer snart. Det brukar väl gå fortare med andra så det kan ju vara när som helst! Spännande. Det ska bli så kul att läsa om livet som tvåbarnsförälder.

2010-07-01 @ 07:50:16
URL: http://www.evaslevapysslar.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits