Titta på TV!

För några månader sedan hämtade jag mitt gamla dockskåp som bott hos Barbasyster och hennes döttrar. Det hade stått i deras garage en tid och innan dess lektes det ju med ganska vilt, så det krävdes lite renovering. Palten var skeptisk till hela projektet, men alla projekt som kräver pyssel är bra projekt om du frågar mig. Mest nöjd blev jag med det här rummet
 som jag tapetserade med ett reklamutskick från Polarn och Pyret.

Kotten tycker i alla fall det är kul att ha ett dockskåp. Helst leker han med köket. Han stoppar in saker i ugnen och grinar när han har stoppat den för full så den inte går att öppna. Men härom dagen när jag lagade mat hörde jag att han lekte något nytt. "Titta TV, titta TV, titta TV" malde han på och eftersom vi inte har någon TV i hans rum var jag tvungen att smyga in och titta vad han gjorde, och det här fick jag se.
 Han hade dukat upp ett litet TV-rum på sin Briospis. "Arbrorn, bebidockan, stora bebidockan. Titta TV" 

Fina Kotten!

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Duktiga Kotten! Och vad fint du hade gjort det!

Postat av: mrs Pitepalt

Ja, visst är han duktig, och jag också då ;)

2010-06-02 @ 11:01:21
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-19 @ 19:10:25
URL: http://smsalåna.nu

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits