Gråt, gråt, fulgråt!

Jag har aldrig sett det sista avsnittet av Dawson´s Creek förut och nu frågar jag er, är det verkligen så här sorgligt? När jag sitter här i soffan och fulgråter så funderar jag på om det är så sorgligt som jag tycker att det är eller om det är mina graviditetshormoner som spelar in? Vad säger ni?

Det gör väl inte saken bättre att jag har fyran på i bakgrund och att de visar Riskförlossningar där massor av små, små bebisar föds med större eller mindre skavanker. How stupid am I?

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

Jag såg det när det gick på tv så det är ett tag sen. Men det slutade väl bra? Eller? Joey och Pacey blir ju ihop, precis som jag ville.



Grinade gjorde jag i och för säkert ändå, det gör jag ju till allt. Även Mästarnas mästare som börjar just precis nu :-)

Postat av: grenman

men du ska inte kolla på den där programmet! comhem borde kanske renovera sina ledningar varje dag eller vad de pysslar med...

hoppas att allt är gott med er, kanske kan få till en date efter påsk? kramkram

2010-03-24 @ 09:37:28
URL: http://grenman.wordpress.com
Postat av: Evasleva

ja, lite stupid är du som kollar på de där dumma programmen. Det är sagt med kärlek :)



har tyvärr ingen koll på dawsons creek..

2010-03-24 @ 09:55:40
URL: http://www.evaslevapysslar.blogspot.com
Postat av: mrs Pitepalt

Men jag har ju länkat till de sorgliga, sorgliga bitarna. Jen har en liten bebis och dör och allt är bara så sorgligt. Men Pacey och Joey blir tillsammans och det är ju bra. Dawson är ju sketatrist.

2010-03-25 @ 13:40:42
Postat av: Skolfröken

Ja SHIT, hön dör ju! Det hade jag totalt glömt! Jag kollade inte på klippen och nu vågar jag inte :-)

2010-03-25 @ 18:24:38
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com
Postat av: mrs Pitepalt

Skolfröken - don't do it! Jag grinade i en timme. Det borde följa med varningstext för gravida.

2010-03-26 @ 10:24:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits