Move your ass, Knytet!

Nu har Knytet i magen en lugn period verkar det som, och jag gillar det inte. Jag gillar det lika lite som jag gillade Kottens lugna perioder när han låg i magen. Trots att jag minns att han hade såna och till och med läser om dem och inser att det nästan är extakt samma veckor, så känns det jobbigt. Jag vill att Knytet ska sparka runt och bonka på mig mest hela dagarna, men de senaste dagarna har hen varit väldigt lugn. Någon liten enstaka stöt och spark och sen lugnt i flera timmar. 

Kom igen nu Knytet; dansa breakdance, hoppa hoppstylta, stånga mig, sparka mig, gör någonting.... hoppa på mig!

...

Typiskt. Ännu ett barn som ignorerar vad jag säger.

Kommentarer:
Postat av: Skolfröken

I can so relate! Testa och drick vatten och lägg dig raklång på rygg, brukar funka för mig.



Jag ligger också och inbillar mig att jag bara känner ena, och tänk om de flyttat sig så att jag tror att jag känner båda men att det egentligen bara är en...



Man skulle ha en egen ultraljudsmaskin...

Postat av: Evasleva

:)

Så spännande att det ska komma en till parvel till er familj!

2010-03-18 @ 08:21:14
URL: http://www.evaslevapysslar.blogspot.com
Postat av: mrs Pitepalt

Skolfröken - tur att det är fler barn som inte lyssnar på sina mammor. Men de borde verkligen lyssna. Jag ska testa det där med vattnet nästa gång.



Evasleva - ja, det känns väldigt spännande och lite overkligt.

2010-03-18 @ 10:46:33
Postat av: Oveeli

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-01-12 @ 14:38:16
URL: http://oveeli.blogetty.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits