Klick, klick!

Nu har jag äntligen fått minneskortet till nya kameran, och den är så bra och SÅ STOR! Vad ska jag förvara den i? Ska man ha ett speciellt fack för objektivet och ett fack för kamerahuset? Hur gör man?

Fina löjtnantshjärtan i trädgården. Nu kommer jag fota tusen trista saker och lägga ut på bloggen. Eller inte. Kanske bara mest på Kotten och sen Kotten och Knytet.

Fast Kotten som verkar bli rädd för allt möjligt nu för tiden tyckte kameran var läskig. När jag fotade honom satt han och sa "Kameran läskig. Ingen fara. Bara leksak" som ett slags mantra. Jag förstår inte vad som hänt som gör honom så rädd för allt. Jag har verkligen kämpat för att inte visa min egen mörkrädsla för honom men nu har han ändå börjat kolla under sängen innan han ska gå och lägga sig, samtidigt som han kör sitt mantra "Ingen fara. Alldeles tomt!" Är det något som har med åldern att göra, tro?

Kommentarer:
Postat av: grenman

härligt, jag vill också ha en bra kamera, vilken köpte du? kram

Postat av: grenman

nu såg jag att du länkat, det var inget.. suck på mig själv.

2010-05-27 @ 08:52:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits