Pyssel pyssel, mitt kungarike för lite pyssel!

Jag vill pyssla. Jag har två olika sorters tyg till två olika sorters väskor. Dessutom hittade jag en massa fina bilder via min nya favvo-blogg. Jag skulle vilja göra ett linne med det här trycket på. Skulle bli skitcoolt tror jag. Men först måste jag bli klar med min vårsjal.
Fast den här veckan är helt uppbokad. I morgon har jag hejdå-lektion med min raraste klass, sen ska jag försöka hinna träna, på eftermiddagen kommer en gammal barndomskompis och hennes tjocka bebis och stannar till fredag, på torsdag ska jag till tandläkare - tji tjing! (kassa-apparats-ljud försökte jag beskriva) sen på fredag ska jag på stolledans med min stolle och på söndag är det Valborg och bor man i Uppsala ska man var full och sitta på marken och undvika att folk trampar på en. Plus att jag har jättemycket plugg att göra. Så jag vet inte när jag ska hinna pyssla - gråt gråt...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits