Listdags igen

Jag har...
(x)
snott den här listan
(x) varit full
( ) fått sparken
( ) bott utomlands
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) blivit arresterad
(x) tatuerat mig
( ) försökt köra ifrån polisen
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
(x) piercat mig
(x) legat med en medarbetare
(x) haft one night stand
( ) avfyrat ett vapen
(x) sett någon dö
(x) flugit
(x) spytt i en bar (men faktiskt, faktiskt på grund av vinterkräksjuka)
(x) ätit sushi
(½x ) åkt snowboard (jag åkte en halv dag. Eller åkte och åkte... man ska väl landa på tuttarna, eller?)
(x) somnat i skolan eller på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med om en jordbävning
(x) rört en orm (dock på Skansen. Jag är väl inte tokig heller)
( ) sovit under stjärnorna
( ) kört av vägen
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
( ) fyllt på olja i bilen
(x) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
(x) varit förlovad
( ) hoppat från en bro
(x) stannat uppe hela natten
( ) någon gång inte duschat på en vecka
( ) legat på sjukhus
( ) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag gråtit
(x) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
( ) dansat på ett bord
( ) kört för fort
( ) varit alldeles för snäll
( ) fjällvandrat
(x) badat naken
( ) haft sex på en badstrand
( ) blivit utslängd från krogen ( inte ens blivit insläppt, check!)
( ) hoppat fallskärm

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Har du blivit arresterad, hehe det trodde jag aldrig. Jag kanske tar den här med...

2006-11-22 @ 08:11:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits