Santas little helper

*39 julkort från mig och Palten - check!
*45 julkort från Barbasyster & co - check! (Är det tillräckligt många Barbasyster?)
*Lussebulledoft från Seven Eleven när jag gick hem -  check!
*Hämta julprytlar hos Paltens moster på fredag - check!
*Längar efter julen - check!


Nu ska jag titta på OC och hoppas att jag inte börjar gråta. I måndags grät jag till Cityakuten och igår grät jag till Greys Anatomy. Regeln kanske är att man bara gråter till sjukhusserier. Men men, om sex minuter får jag se...


Kommentarer:
Postat av: barbasyster

Nåja - det får väl räcka då! Vad är väl en bal på slottet?

Måste jag betala frimärkena själv?

Tusen tack och pussar syster-sushi (som vi borde ha på julbordet med tanke på konstgästen. Det är dessutom på tiden att jag börjar äta det igen. It has been eigth months)

Postat av: Gooodamerica

This is a very good site. Thank you.

2010-11-23 @ 08:54:39
URL: http://www.gooodamerica.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits