Ännu en bröllopschock!

Fick precis höra av en kompis att restaurangen där vi ska ha vår bröllopsmiddag är till salu. Ett rykte enligt henne, men kanske sant. Å om det är sant, när ska det då säljas? Snart, innan sommaren eller efter. Mitt hjärta slår dubbelslag och magen har knutit ihop sig till en liten hård boll. Efter ringen är jag inte redo för ännu en bröllopschock. Palten bara skrattar och säger att det löser sig. Vi hittar alltid något annat ställe om det skulle vara så. Men va?! Vi skickade ut de sista inbjudningskorten förra veckan. Å igår ringde de första gästerna och tackade ja. MMMMmaaaaaa!
Jag orkar inte längre...

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

Mm... jag vet.

2007-04-10 @ 16:53:43
Postat av: Ewa

hallå paltis...är du inte hemma snart?

2007-04-13 @ 15:51:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits