Utmanad

Jag har blivit utmanad, härligt. Det tvingar mig ju att inte tänka på skolan eller mina lektioner, utan istället skriva en extra blogg.

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i kommentarrutorna på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade 

1. Jag är väldigt mörkrädd. Jag tittar under sängen varje kväll innan jag går och lägger mig, och jag skulle inte gå in på Spökhuset på Gröna Lund om jag så fick betalt.
2. Jag byter om till hemmakläder så fort jag kliver innanför dörren. I skolan har jag jeans, tunnika och klackskor, men hemma har jag mjuka byxor och linne. Najs!
3. Jag har inget körkort.
4. Jag är bra på att skjuta upp saker. T.ex. lektionsplaneringar, telefonsamtal och dammsugning. I stället gör jag onödiga (fast egentligen livsviktiga) saker, som titta vidare på Gilmore Girls säsong 4 (bara två dvd:s kvar nu)
5. Jag samlar på kokböcker. Inte medvetet, men när vi flyttade in i lägenheten nu insåg jag att det måste vara så. Jag har massor. Och speciellt bak- och dessertböcker. I löööv såna!
6. Jag gillar 50-tals möbler. Jag gillar nästan allt som är från 50-talet, musiken, modet, bilarna. Men framför allt möblerna. De är så vackra!
7. Jag avskyr insekter. Speciellt sådana med många, långa ben och tentakler. UUUiiiii!
8. Jag tycker inte om att duscha. Alltså inte så att jag undviker att göra det, men jag blir så uttråkad. Man står ju bara där och spolar vatten och tvålar in saker. Trist. När jag blir stor ska jag ha radio i badrummet. Eller ännu bättre, TV.

Personer jag utmanar:
1. Aradil
2. Evasleva
3. I nöd och lust
4. Kafferepet


Äsch, j-a dator som bara bråkar och gör länk av allting! Jag utmanar alla som vill!


Kommentarer:
Postat av: Aradil

Antar utmaningen! (Kommer upp senare ikväll eller imorgon).
Förstår dig med duschningen. Jag är supersnabb på att duscha för det är ju heltrist!

Postat av: I nöd och lust

En hel del av grejerna där som vi är lika på. Jag ska svara på utmaningen så snart jag kan. Men nu sitter jag och väntar på mäklaren som ska komma hit och värdera lägenheten inför försäljningen.

2007-08-28 @ 18:39:35
URL: http://brollopsplaner.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits