Bröllopspyssel eller rättning? Hm....

Idag har vi varit på födelsedagskalas hos Paltens systerdotter. Hon fyllde två år och firade med fjärilstårta och paket. Av oss fick hon en traktor med släp och timmerstockar. Jämlikhet framför allt.
Nu har Palten åkt till sin lilla håla och jag sitter hos King Lear och funderar på om jag ska rätta skrivningar eller pyssla. Eller rättare sagt, jag låtsas fundera på det. I själva verket har jag redan bestämt mig. I veckan har jag inhandlat inte mindre än tre stycken nya stämplar, varav en ska vara med på bröllopsinbjudningarna. Dessutom har jag köpt papper och embossingpulver. Så nu är det bara att sätta igång.
Dessutom har vi bestämt vart vi ska åka på smekmånad och klänningen tänker jag handla nu i veckan. Det känns som om det börjar närma sig, vi har inte allt för många beslut kvar att ta. Bara det lilla, lilla beslutet vad vi ska heta i efternamn.... men det är inte ju inte så viktigt. Eller?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits