Jobbtankar och bröllopsplaner

Efter mycket grubbel och funderingar fram och tillbaka, har jag kommit fram till att jag nog inte vill ha det där jobbet. Orkar inte riktigt börja om nu med nya klasser, vore ganska skönt att följa dessa jag har till sommaren, och sen får man se vad som händer.
Så nu funderar jag bara på om jag ska tordas ringa den där läskiga rektorn som såg ut som en dömd brottsling och säga att jag inte är intresserad av jobbet, eller om jag ska vänta och hoppas på att de inte är intresserade av mig.
Jobbigt!

Bröllopsplanerna går dock framåt. I helgen var vi på en restaurang och pratade menyer och kostnad. Å om våra gäster är villiga att betela egen dryck efter all middag och tårtaätning är avslutad, så blir det ungefär samma kostnad som tidigare. Fast nu behöver vi inte ställa iordning borden, duka, städa och plocka undan. Najs!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits