Bara så ni vet

Palten har återvänt från sin svensexa, lite mör, lite solbränd, ganska bakis. Just nu ligger han i min säng hos King Lear och funderar över om han orkar åka bil de 15 milen hem. Åka bil, inte köra.
I morgon ska vi träffa frisör och konditor, det känns bra och roligt. Hoppas frisören är trevlig. Sen väntar väskustvistelse över midsommar, där vi förhoppnignsvis kommer hinna skriva lite på festprogrammet, och inte äta för mycket onyttigheter. Sen ska vi träffa prästen nästa måndag och sen är det ju snart dags. Den stora dagen.
Jag vet inte hur mycket jag kommer blogga fram till dess, vi har ju inte internet. Men jag ska försöka. Nu är jag så tråkig så nu måste jag sluta. Jag har för mycket bröllop på hjärnan för att kunna skriva om något annat.

Kommentarer:
Postat av: moqen

Fy tusan så spännande, inte ens 2 veckor kvar nu!!! Jag är säker på att det kommer bli det vackraste bröllopet nånsin och jag fäller en liten tår bara av tanken på dig skridandes uppför gången...vill också vara där :( massor av kramar & akta dig för alla maneter borta vid bryggorna på midsommar!!

Postat av: Aradil

Shit så spännande med bröllopet!
Hoppas allt flyter på bra och att du får en trevlig midsommar!

2007-06-18 @ 10:40:52
URL: http://aradil.se/
Postat av: Kate Hudson

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2010-09-06 @ 09:16:00
URL: http://kate-hudson.blog.de

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits