Bra eller anus

Skolfröken har utmanat mig att visa det bästa och det värsta i min lägenhet. Eftersom vi bor i en ganska trist lägenhet och planerar att flytta inom en dryg månad känns det inte som om man orkar lägga ner så mycket tid eller ork på den. Det är bra när (eller kanske snarare om) man orkar städa.
Det bästa i lägenheten just nu är ena hörnet i arbetsrummet. Även kallat Kotte-
hörnet.11047-265
Här ligger kläder, filtar och spjälskydd till Karotten. Så fina! När det känns som om det är långt kvar, eller man är väldigt trött, kan man gå in och klappa lite på någon kläd, och då känns allt lättare. Eller så längtar man bara ännu mer.

Det värsta i lägenheten skulle kunna var resten av lägenheten, men jag väljer att visa det genom att bara visa resten av arbetsrummet.
11047-266 
Jag vet nästan inte vad alla påsar och kartonger innehåller. Men mycket skräp har vi.


 

Kommentarer:
Postat av: Karin

Vad mycket fina saker till Karotten! Nej, jag såg inte Lulu och tyget men hon ser ju lite hysterisk ut. Men ofta gör han ganska fint tycker jag,

Trevlig helg!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits