Ny utmaning!

Jag har blivit utmanad av Skolfröken and here goes!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.


8 favoritprogram:
1. Vänner
2. Sex and the city
3. Desperate Housewives
4. Veronica Mars
5. Gilmore girls
6. Uggly Betty
7. Medium
8. Roomservice
(dock inte det som går nu med sportstjärnor - boring!)

8 saker jag gjorde igår:
1. Fikade med en kompis
2. Pussade på Kotten
3. Hämtade ut dyrt vaccin åt Kotten
4. Sydde en liten leksak åt en annan kotte
5. Förundrades över att Kotten sov två timmar i sträck
6. Tittade på TV
7. Åt dopmuffins
8. Städade

8 saker jag ser fram emot:
1. jul
2. Kottens utveckling
3. att förhoppningsvis få flytta till Stockholm
4. glöggträffar
5. att någonsin komma i mina gamla kläder
6. sommar med Kotten, och Palten förstås, då jag förhoppningsvis uppnått punkt nr. 5
7. syskon till Kotten
8. resten av livet

8 favoritrestauranger (jag äter aldrig ute, måste ändra denna punkt. Hoppas det är ok, Skolfröken?)
8 favoritaffärer
1. Stora Åhléns
2. IKEA
3. Panduro
4. Accessorize
5. Designtorget
6. Lagerhaus
7. H&M
8. antikaffärer 
(såna med fina teaksaker och dyra 50-talsprylar, inte såna med byster och ännu dyrare sekelskiftsskit)

8 saker på min önskelista
1. att ingen i min närhet blir sjuk
  (alltså sjuk-sjuk, inte förkyld-sjuk)
2. att Palten och jag skulle vara överens om boende
3. och sen bo på något sketabra ställe så vi fick inreda och dona
4. drömjobbet med ännu drömmigare lön
5. eller ännu bättre att vinna massor av pengar så jag aldrig mer behöver jobba
6. en resa utomlands, gärna till något varmt ställe
7. en jättestor
le Klint-lampa
8. ämnesomsättning som gör att man kan äta vad som helst men ändå se ut som Sarah Jessica

8 personer jag utmanar
Alla som vill...




Kommentarer:
Postat av: Eva

FLYTTA TILL STOCKHOLM!! Jag saknar dig.

2008-12-05 @ 14:57:49
Postat av: mrs Pitepalt

Jag jobbar på det! Jag saknar dig också!

2008-12-05 @ 15:11:56
Postat av: Skolfröken

Det är ok, men bara för att du hade så bra affärer på din lista :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits