Pysselsuget är tillbaka!

Fredag igen och bara två lektioner kvar till ledighet.

För att undvika att mina veckor bara består av dagar när jag längtar till helgen, och dagar som är helg när jag inte längtar till vardag, har jag börjat pyssla igen. Mest kort, eftersom folk fyller år och föder barn på löpande band, men jag är lite sugen på att sy nåt också. Något till Kotten kanske. Man Palten är lite orolig. Han tror att våra barn bara kommer få hemmasydda och stickade kläder och bli alldeles utstötta och mobbade i skolan. Jag försökte trösta honom med att han också kunde få ett hemmasytt plagg, men han verkade inte bli gladare över det.

Men man får ha i åtanke att det här är mannen som en gång försökte föra in en egengjord stubblampa i vårt hem, så han har väldigt liten talan när det kommer till hemmagjorda saker och kritik.

Kommentarer:
Postat av: Dr Snuggles

Tack för det jättefina kortet!!!
Du är så duktig på att pyssla, borde starta pysselföretag istället!

2008-01-27 @ 20:13:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits