Happy me-day!

Idag fyller jag år. Min första födelsedag som mamma. Innebär detta att man från och med nu bara måste önska sig snälla barn i födelsedagspresent?? Jag hoppas inte det. Jag gillar att önska mig saker.

Jag har redan fått två paket och två vackra kort från King Lear, Ålle-Bålle och Blonda-My. Dessutom tog King Lear Kotten i morse när han vaknade okristligt tidigt så jag fick sova 40 minuter extra. Mycket trevligt.

Idag ska vi äta våfflor, gå på H&M och förhoppningsvis fika något smaskigt. Ha en trevlig dag, hörrni!

Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Hipp hipp hurra för dig! Hoppas att du får en riktigt trevlig dag med en massa snajsiga materiella presenter.



Kram

Postat av: Västmanländskan

Grattis, grattis!

2009-02-27 @ 11:14:49
URL: http://vastmanlandskan.blogspot.com
Postat av: Skolfröken

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva många lyckliga år!

2009-02-28 @ 16:42:11
URL: http://skolfrokensblogg.wordpress.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits