Vår julhelg

I jul har vi:

Dessutom har vi fått massor av trevliga paket. Till exempel:

Pee and Poo är ju förstås till Kotten, även om jag kanske lånar dem ibland. De är ju så sköna att klämma på.
Skålen är modell mini och passar bra in i min samling.
Berlockerna är till mitt fina, fina armband, och alla stod på min önskelista. Jag är så
Rachel!
Gubben stickade Ålle-Bålle på syslöjden, "det tog hela terminen". Min duktiga systerson! Visst ser den ut som Cartman?

Nu är jag redo för det nya året. 2008 känns så last year!

Kommentarer:
Postat av: Snäckan

Ditt pepparkaksdass måste vara bland det mest bedårande jag sett på länge!



Och heja Kotten, snart kryper han!



Kram

Postat av: ally

haha jurista mig i dräkt, ja kanske om jag jobbat på en byrå. nu jobbar jag mest med gubbar i 60-års åldern med bygghjälmar så det är lite mer avslappnat som gäller, vilket är sjukt skönt.

får väl fixa till en sådan inbjudan, måste bara fixa de andra först...

2009-01-07 @ 11:22:20
URL: http://grenman.wordpress.com
Postat av: mrs Pitepalt

Snäckan - Tack! Ja snart har vi krypKotte i huset, den vildaste sorten.



Ally - Skönt, så det är blåställ som gäller? Vi kan ta en muntlig inbjudan, förstår att du har fullt upp med de andra. Hur går det?

2009-01-07 @ 14:23:07
URL: http://mrspitepalt.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits