Palten ligger på plus

När Kotten föddes diskuterade vi huruvida man ska ge en present till den nyblivna mamman eller inte. Jag tyckte att det lät väldigt trevligt och Palten tyckte att vi kunde disktera saken lite senare. Senare blev två år och Knytet föddes. Frågan togs inte upp igen, så jag var inte alltför hoppfull. Därför blev jag väldigt förvånad när han sa att han skulle åka och köpa sten till trädgården men istället kom hem med en stor vacker påse
  som såg alldeles för lätt ut för att innehålla tunga skifferplattor.

Extra glad blev jag när jag insåg att den inte bara innehöll den här vackra väskan

  utan även en necessär och en sminkväska


Så nu har jag inte bara triss i vackra pojkar, jag har även triss i vackra dyra väskor. Kan det bli bättre?

Kommentarer:
Postat av: Västmanländskan

Vilka bra presenter!

Postat av: Hanna F

Åh vad fina presenter, vill också ha, särskilt väskan. Nej det kan nog inte bli bättre.

2010-08-08 @ 16:33:24
Postat av: mrs Pitepalt

Tackar, tackar!

2010-08-11 @ 08:28:55
Postat av: grenman

palten har bra smak! vilka fina saker, ses vi på lördag?

2010-08-11 @ 17:16:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits