Farmor & Supermario

Har precis pratat med min lilla farmor i telefon. Att prata med sina mor och farföräldrar är lite som att gå och träna. Man gör det för sällan, men när man väl gör det är det ofta trevligt och efteråt känner man sig duktig.
Men det känns ledsamt att prata med någon som säger att det inte är roligt att bli gammal och att allt är tråkigt. Vanligtvis ljuger människor och säger att allt är bra, även fast hela deras värld håller på att falla samman. Farmor hade en kille men han dog förra året, så nu är det bara hon och hennes bror. Men han är också sjuk, och hon har dåliga kolestrolvärden. Vilket inte är så konstigt, med tanke på att hon är lika lång på bredden som på höjden. Men jag tycker hon ska finnas kvar tills jag får barn. Så det så!


minipez

Mina pezar har förresten fått nya kompisar! I löööööv Tradera!
Minipez - supermario. Min  favorit är nog svampen ute till höger. Man vill bara tugga på honom.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Ja, nu funkar det! Jag kunde inte kommentera igår. Vad mysig blogg du har. Jag vill titta i den hela tiden. Skriv mer, skriv mer! Vi måste apselut träffas snart. Kramis.

Postat av: ida

så lite så. jag kommer troligtvis nästa helg en kortis för henke ska ha svensexa för sin brorsa och jag ska va med på hans tjejs möhippa. men kommer troligtvis kommer jag stanna längre helgen därpå för då är det bröllop pch henke ska på jobbintervju. kanske nästan en vecka. jag hör av mig när jag vet mer. kraaam.

2006-04-07 @ 13:00:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits