Lektionen och Läskiga farbrorn

I dag ska jag få besök från min skola. En läskig farbror ska komma å kolla på mig när jag har lektion. Som om  inte själva lektionen är läskig nog. Nu ska en läskig farbror sitta där och bedömma allt jag gör. skriva ner minsta harkling eller konstig tics jag har för mig framför klassen. Å tänk, tänk ifall eleverna frågar något som jag inte kan svara på, eller tänk om jag glömmer bort vad jag ska säga, eller tänk om jag snubblar å slår ut båda framtänderna och sprutar blod över hela overhead maskinen?
Jag vill inte att läskiga farbrorn ska komma å titta! Buhu buhu!


Kommentarer:
Postat av: Elin Moqvist

Hej mamma hanna! Stackars dig som ska bli tittad på av en läskig farbror, men vem vet...den läskiga farbrorn kanske visar sig vara en superprick som blir helt lyrisk av dina religionskunskaper och ditt sätt att hantera kidsen och vill att du ska ta över hans jobb, så bra är du!! :) Hoppas iaf att det gick bra....
Och om du inte kommer ihåg mig så bor jag i Halmstad och pluggar som en tok, men slutar ÄNTLIGEN till sommaren och ska jobba i...tro det eller ej....katrineholm! Tänkt på dig ofta, men seg som en snigel har jag ju inte hört av mig...fy
Stor kram Elin pelin

2006-04-05 @ 16:16:46
Postat av: ida

hanna, jag svär att jag inte kollade på din layout innan jag valde min nya! bra smak du har. jag vill gärna träffas efter all skolskit...är redan helt slut. är i gbg nu tillsammans med den där evileye eller vad den nu hette, den där pezfiguren som ser ut som en planet. den väntar här på dig och var den enda jag hittade. vi hade en jättebra resa men det är så skönt att va hemma nu. blev så trött på slutet. kramkram!

2006-04-05 @ 18:05:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits