Majspure och Domkyrkan

Har varit på stan hela dagen med min kompis och hennes son. Kompisen är lång och glad och bebisen är rund och glad. Vi har ätit kinamat/majspure och tittat  på Domkyrkan och Universitetshuset. Sen har vi fikat äckligt fik på Ofvandals eller Ovfandahls eller vad de nu heter. Äckligt var fikat i alla fall. Sen har vi shoppat lite och nu ligger runda glada på sängen och snackar med sina gossedjur och långa glada är ute på balkongen och röker, Jag sitter vid datorn och internetar. Jag har lite bejbisjuka, men bra lite. Mest vill jag handla en massa bejbisaker. Kläder, prytlar och skor. I löööv bejbisaker!!!

Kommentarer:
Postat av: ida

ja, och det värsta är att man inte kan eller vill göra andra saker istället för att man får dåligt samvete. Men det kanske till och med kan vara bra ibland. Det är bara helt stopp i huvudet, det känns som att jag inte har belägg för det jag skriver, som att jag bara svamlar. Men det ordnar sig säkert till slut. Gud vilken omställning med jobb sen...fast på ett sätt skönt också att slippa plugga.

2006-04-28 @ 09:39:47
Postat av: Ewa

Titta! en kille som stickar!
www.yarnboy.com
han har fina länkar...
ha en bra helg lilla palt.

Postat av: barbasyster

http://www.stenbolaget.se/. Bar stensida kan man tro!

2006-05-24 @ 21:47:53
Postat av: barbasyster

http://www.inreda.com/index.asp?kat=24&artg=12&ANCHOR=3766
En sån här väska fast gul bas istället för blå.

2006-05-24 @ 21:53:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits