Man kan verkligen känna att hennes hjärta blöder

Valborg.
Jag är helt klart för gammal för sånt här nu.  Man känner att man gjort det här och är färdig med det. Vi såg två personer som blev hemskjutsade av polisen. Stackers, stackers deras föräldrar.
Dessutom träffade vi syster + familj.
De två äldsta hade fått heliumballonger för 60 kr/styck! Det är ju helt sjukt! Våra barn ska få leka med kottar..... Eller nä, det vet jag ju att de inte kommer få. Men ändå, 60 spänn för en j-a ballong. Dessutom flög den äldsta tjejens första delfin iväg, så hon fick köpa en ny för 70 kr.
Den lilla orangea fick ingen ballong.
Hon åt Tom & Jerry kakor. När jag skulle gå sa hon "gå aldri!" Mitt hjärta blöder...

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Ibland är man för stor. Ibland är man för liten. Skit.
Ha en bra pysselvalborg, jag ska sticka. Järnet.
Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits