10 saker som sätter guldkant på tillvaron

Hittade denna lilla lista hos LindaK, och eftersom jag känner mig allmänt nere, fattig, nervös och hemlös tänkte jag pigga upp mig själv genom att tänka på mina små guldkanter.

*Palten som ringer på mobilen och inte har något att säga, utan vill bara prata
*Syskonbarn som inte vill att man ska åka hem (eller ännu bättre syskonbarn som kramar en hårt kring midjan och säger mrspitepalt, jag älskar dig))
*Säsongsstarter av bra program
*När man får välja nya tapeter när man flyttar in i en bostadsrätt, tyvär kanske inte någon av dessa  men ändå
*Fredag eftermiddag när man har hela helgen framför sig
*Världens bästa storasystrar som hjälper, stöttar och sponsrar en fattig och nervös mrspitepalt
*Pyssel
*Presentkort när man är fattig
*Kaffe med mycket mjölk
*Internet

Kommentarer:
Postat av: Struntlillstrumpa

Vad roligt att min utmaning sprider sig :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits